Winter Waves Cowl

Mønsteret er laget av Bitta.
Halsen er strikket i Hverdags fra Du store Alpakka. Jeg brukte litt over ett nøste. Og siden jeg kjøpte 3 stk, må jeg finne på noe lurt med resten av garnet.

Og det var premiere på det fancy blokkeutstyret mitt, så nå er det slutt på å finne senga si halvvåt og gjerne med gjenglemte knappenåler i.
Ungene trodde jo det hadde klikka for meg, da jeg var på nille og kjøpte med lekematte 🙂 men det funker som bare det…Gadd ikke løpe opp og hente knappenåler, så brukte det jeg hadde for hånden….pyntenåler og smykkestaver. 🙂
hals

Legg igjen en kommentar

