Årets julekort

Midt i det værste julestyret, fant jeg ut at jeg skulle lage julekortene selv. Men som vanlig ble det hastverk da…..:) Så de er litt enkle, men søte syns nå jeg da.De siste kortene jeg laget fikk jeg ikke tatt bilde av, for det var så hastverkskort at mannen sto og tok imot de så snart de var ferdige.Men her er noen ihvertfall.
julekort Mo Manning
Disse kortene har digistempler fra Mo Manning. http://www.mosdigitalpencil.com/ Papirene er div norske produsenter.

flere julekort
Disse har og diverse norske papirprodusenter.Stemplet med jenta med snølykt, er laget av Banglamarie http://banglamarie.blogspot.com/ stikk gjerne innom bloggen hennes.
Det andre stempelet er fra Kortgleder, tror jeg. Og det fine tekststemplet fikk jeg av ei nettvenninne for et par år siden, aner ikke hvor det kommer fra.

det siste kortet
Dette kortet er med nillepapir og ukjent sitat

Legg igjen en kommentar

