Deilig kake

Denne kaken er fra en bok, tror jeg, men god var den anyway. Blir vel som en Svensk Kladdkaka.

100 g smør
3 egg
1.5 dl Sukrin
1/2 ss Fiberhusk
3 ss kakao
1/2 ts vanilje (jeg buker gjerne vanilje stevia)

Smelt smør, visp egg og sukrin til det blir luftig, det blir ikke så luftig som vanlig eggedosis. Tilsett de andre tingene og vis sammen. Hell i en form på ca 21 cm i diameter.
Stekes i ovn på 200 grader i ca 10 min.Skal bli litt sånn klissete inni. Jeg serverte min med krem laget med sukrin.

Legg igjen en kommentar

