Endelig pakkeåpning

Som den svake personen jeg er, måtte jeg la datteren gjemme pakken til pakkeåpnedagen…..og egentlig var pakkeåpnedagen i morgen (mandag) meeeennnn, så ble det vedtatt i går kveld, at Søndag var egentlig en bedre dag å åpne på, og de fleste satt klar til å åpne midnatt, natt til søndag. Da hadde pakkegjemmeren min så klart lagt seg, og sovnet, så jeg hadde ingen pakke……uuuæææææ…..jeg tok en runde og leita, var tilogmed inne på rommet til jenta og titta i klesskapet, men nope…ikkeno pakke.Slukøret gikk jeg til sengs. Da jeg hørte hun var oppe, rooooopte jeg ned at nå kan jeg åpne pakken min.Etter litt hmmmmmm….er du sikker på det….ga hun seg, og hentet pakken.Luringen hadde gjemt den oppå et skap på kjøkkenet, hvor hun visste at jeg ikke nådde opp……13 åringen briljerer stadig med at jeg er den minste i familien…..:) så endelig fikk jeg pakken. Den innholdt et nøste Opal i nydelige bruntoner, og et Regia Hand dye effect i nydelige rød-oransje toner.Og et par nyyyyydelige pulsvarmere i petrol, som er en kjempenydelig farge.Tuuuuusen takk, kjære Hobbyugla (Gøril)

One thought on “Endelig pakkeåpning

  1. Hei
    Så flott at du likte den. Du har jo blitt en så stor racer på sokkestrikking at du trenger vel mer sokkegarn, selv innser jeg at det trenger definitivt ikke jeg 🙂

Legg igjen en kommentar

